Weer thuis! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Annelies en Louis - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Annelies en Louis - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Annelies en Louis

18 Juni 2015 | Nederland, Heerenveen

Na een reistijd van 22,5 uur zijn we weer thuis!

Het verslag van de terugreis:

Woensdag 17 juni
Om half 5 gaat Louis voor de laatste keer op de fiets eten halen bij Warung Nasi. Zodat we om 5 uur kunnen eten. Na het eten pakken we de laatste spullen in en wordt de afwas nog even gedaan. Alle bagage wordt buiten neergelegd zodat personeel van het hotel ze zo kan ophalen. Louis en Jorick gaan vlak voor 6 uur naar de receptie om te vragen of men de bagage wil ophalen. Voordat ze terug zijn bij het appartement is het personeel al bezig de bagage op een bagagekarretje te leggen. Onze chauffeur, de zwager van Dewa (nr 1), stond al bij de receptie te wachten. Na alle bagage te hebben ingeladen in de auto en de maxi-cosi van Timo goed te hebben vastgezet, bedanken we iedereen en rijden we naar het vliegveld.
Onderweg is het druk met alle scooters!!
Bij het vliegveld aangekomen laden we de bagage op een bagagekarretje, welke moeilijk te krijgen is. Er staan kruiers die je graag willen helpen! $$$
Gelukkig hebben we al ingecheckt en hoeven we niet lang te wachten om onze bagage af te geven. We kunnen vlotjes door de bagagescan en langs de douane. Het verrast ons hoe groot het vliegveld is geworden met allemaal winkels in tegenstelling tot 10 jaar geleden. Bij de gate aangekomen kunnen we nog niet gelijk aan boord. Men begint van achteren naar voren te boarden. We vliegen dit keer met een echt KLM vliegtuig met vlucht nr KL 0836. Op ons vertrouwde plek in het vliegtuig kunnen we ons weer nestelen. Om half 9 vertrekken we naar Singapore. De jongens vermaken zich nog en zijn nog niet slaperig. Om 11 uur komen we aan op Singapore waar we nog even kunnen omkleden. Ook nu gaat alle handbagage mee uit en straks weer in het vliegtuig. Het vliegtuig zit vol, we hopen dat het met Timo goed gaat. Vlak voor het instappen hebben de jongens een tabletje gekregen tegen reisziekte. Vlak voor het opstijgen, om kwart voor 1, valt Timo in slaap. Wat een geluk! Jorick heeft dit keer meer moeite om in slaap te komen. Timo slaapt uiteindelijk 6 uren van de 12, top!! Om iets voor half 8 (Nederlandse tijd) landen we in Nederland. Bij de douane worden we nog wat opgehouden, Jorick lijkt niet meer op z'n baby foto. Nee, wat wil je 4 jaar later! Met z'n allen gaan we met de bus naar de auto, het is heel rustig dus dit gaat prima. Om 9 uur rijden we van P3 en om half 11 komen we na 6 weken weer thuis.